srijeda, 9. studenoga 2011.

U ime Allaha,Milostivog,Samilosnog

Ko nije blizak s Allahom , nije blizak ni sa kim


Allah je prijatelj vjerniku,utjeha pokornom,miljenik robu. Ko je blizak s Allahom,blizak je sa životom i sretan je što postoji. Dani su mu svijetli,srce smireno,duša vedra i grudi raširene.


Ljubav prema Allahu usađena mu je u srce. Allahova svojstva su ugrađena u njegova osjećanja. Allahova imena mu stoje pred očima.U njegovom srcu prisutan je Milostivi,Samilosni,Hvale vrijedan,Blagi,Dobročinitelj,Dobri,Koji voli,Plemeniti,Uzvišeni,...Trepti od prisnosti sa Stvoriteljem,od ljubavi prema Uzvišenom i bliskosti sa Sveznajućim.


Svijest o Allahovoj blizini stvara osjećaj bliskosti sa Njim, radost zbog Njegove brige i pažnje : „A kada te robovi Moji za Mene upitaju,Ja sam ,sigurno,blizu : odazivam se molbi molitelja kad Me zamoli .“


Bliskost s Allahom ne dolazi ni iz čega i ne može se postići bez napora. To je plod pokornosti i rezultat ljubavi. Ko bude Allahu pokoran i Njegovim naredbama poslušan,ko se bude pridržavao Njegovih naredbi i iskreno Ga volio, osjećat će slast te bliskosti,užitak blizine i sreću komunikacije sa Uzvišenim.

Nema komentara:

Objavi komentar