srijeda, 9. studenoga 2011.

U ime Allaha, Milostivog, Samilosnog

Sa traženjem oprosta je obilna opskrba

Jedna žena je rekla :“ Umro mi je suprug,ja imam trideset godina i petero djece.Dunjaluk mi se pomračio.Plakala sam toliko da sam skoro vid izgubila.Oplakivala sam svoju sudbinu.Izgubila sa, nadu.Briga me potpuno savladala i tuga prekrila.Djeca su mi mala.Nemamo dovoljno primanja.Štedljivo sam trošila ono malo novca koje nam je muž ostavio.Jednom,dok sam bila u svojoj sobi,upalila sam radio i na Stanici Kur ana Časnog čula kako predavač citira hadis Božijeg Poslanika,s.a.v.s. : „ Ko bude učestalo tražio oprost , Allah će mu otkloniti svaku brigu i spasiti svake nedaće . „

Nakon toga sam često činila istigfar.Naredila sam i djeci da to čine.Tako mi Allaha, prošlo je par mjeseci i našim brigama je došao kraj.Izrađen je projekat na našem imanju i data nam je naknada od nekoliko miliona. Pored toga,moj sin je postao najbolji učenik u regiji. Naučio je Kur an napamet i ljudi su se počeli o njemu brinuti i čuvati ga. Naša kuća se ispunila dobrom. Život nam je postao ugodan. Allah je svu moju djecu uputio pravim putem. Otklonio mi je brigu,tugu i anksioznost. Postala sam najsretnija žena.“
NE GUBITE NADU U ALLAHOVU MILOST.

Nema komentara:

Objavi komentar