utorak, 1. studenoga 2011.

STEPEN ONIH KOJI SE VOLE U IME ALLAHA DŽ.Š.

Došli su mnogobrojni, uzastopni i vjerodostojni tekstovi koji uzdižu one koji se vole u ime Allaha, bilo da se radi o muškarcima ili ženama. To su tektovi koji opisuju njihov veličanstveni stupanj, njihovo plemenito mjesto, visoki ugled koji će im Allah, dž.š.., ukazati na dan kad će ljudi stati pred svoga Gospodara.

„Gdje su oni koji su se međusobno voljeli u Moje ime? Ja ću ih danas staviti pod Moj hlad, gdje nema drug hlada osim Moga hlada.“ (Sahihu Muslim)

Prenosi Mu`az od Poslanika, s.a.v.s., koji kaže: „Čuo sam Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da kaže: „Rekao je uzvišeni Allah: „Oni koji se vole u Moje ime imaju balkone od svjetlosti na kojim će im zavidjeti vjerovjesnici i šehidi.“ (Et – Tirmizi)

Islam je došao da izgradi najbolje društvo koje će se bazirati na ljubavi, prijateljstvu i međusobnom savjetovanju. Zato je neophodno da se zasije ljubav u srcima pojedinaca koji sačinjavaju društvo.

Muhammed, s.a.v.s., je rekao: „Tako mi Onoga u čijoj ruci je moja duša, u Džennet nećete ući sve dok ne budete vjerovali, a nećete vjerovati sve dok se ne budete voljeli. Hoćete li da vas uputim na nešto, ako ga budete radili, međusobno ćete se voljeti? Širite među sobom selam.“ (Muslim)
Vjernik podupire vjernika kao što dijelovi građevine podupiru jedan drugi.“ (Muttefekun alejhi)

Nema komentara:

Objavi komentar