utorak, 6. prosinca 2011.

/"Imena nisu vazna, Ruža bi mirisala da se i drugacije zove"/ Dželaludin Rumi :) :) :) 

¸.¤*¨¨*¤.¸¸...¸.¤*¨¨*¤. 
Od dobrog, ja vam mogu pozeljeti samo najbolje, a
od lijepog – najljepse...

Zato vam na poklon saljem ljubav!

Upakovala sam je u iskrenost i zapecatila zagrljajem.
I jos nesto: zrtvujte slobodno vrijeme tako što ćete činiti dobro drugim ljudima, isticati njihove dobre strane, a pokrivati loše,
jer cete uz njih i vi svakim danom biti bogatiji za po..
jedan zagrljaj,
iskren osmijeh,
srecu u srcu,
ljubav u dusi... :)
¸....¤ لا اِلهَ اِلَّا اللّهُ ¤*¨*¤. 
.¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*¨¨*¤. 
.. 
☻/ 
.▌ 
/
Ya Allah...ya Rabbi...ya Rahmanu ya Rahim...čuvaj mi srodne duše moje...učvrsti korake njihove...i daj da koračaju samo prema istini i hajru...obaspi ih Blagošću i Milošću Svojom...njihova srca i duše osvijetli Nurom Svojim...primi dove njihove...olakšaj im halove svakodnevne...počasti ih najljepšim društvom i na dunja i u kući vječnosti...inšaAllah u hladovini Svojoj u džennetil firdevsu...amiiin
Ako te nekada potište dunjalučki problemi, ne reci: "O, Gospodaru, imam veliku brigu", već reci:
"O, brigo moja, ja imam Velikog Gospodara!"


Oni sretni-ko su sretni?* i oni nesretni-ko su nesretni?* Bogati... Voljeni... Zdravi... Kolko?..koliko tren..imali ijednog stanja na ovom svijetu da potraje imali neko da je imao-a da nije nemao da je volio-a da nije patio il da je zdrav bio-a da bolest nije osjetio?*** Ya Allah...danas samo želim ostati u tvom halalu a saćuvati se tvog harama!***
Nemaš ništa za zahvaliti????
Provjeri svoj puls
-
-
-
-
Ya Allah*Elhamdulillah
Pjesnika sretoh bio je slijep , Rece mi sinko zivot je lijep, Zastadoh u cudu,a kako je lijep? Eh, vidjet ces sinko kad budes slijep! Hvala vam ljudi zbog vasih losih osobina ja puno sto, sta naucih...Hvala Uzvisenom! Naucila sam... Naucila sam- da sva bica ma koliko im ugadjali ne mogu ti istim aplauzom tapsati zbog toga.. Naucila sam -da kad nesto kazes, ne mogu ti svi reci ''tako je''! Naucila sam -da kog zavolis pa te iznaveri, da je on ta ustvari osoba koja je ''ostavljena''!! Naucila sam- da kasikom treba jesti samo onda kad su ublizini tvoji neprijatelji...tj . oni sto ti istrazuju mahane! Naucila sam -da kad ti neko zavidi, okrenes im se i podaris im osmjeh, kao znak pitanja> ??! Naucila sam-da ko te mrzi da mu ti oprostis-jer melek smrti vadi dusu ne mrzovoljac... Naucila sam-kad treba nekog da zavolis, pre toga da dobro razmislis o tome, jer ljubav u ime Allaha ne poklanja se SVAKOME! Alhamdulillah naucih i ja! :D Ne pitam, ništa...i ne kažem ništa...sve ima svoje! Dok tajna sada..samu sebe sakriva...stajacu neznana, u nebo zagledana...Šta smo to mi...ne pitam...šta smo to mi...ne moramo ni znati. Neka zauvijek ostane u Tajni...izmedju srca moga i moga Gospodara...;)

Nema komentara:

Objavi komentar