srijeda, 9. studenoga 2011.

Priča o jednoj ljepotici (Hurija)

Prvi put sam cuo nesto o hurijama,dzennetskim ljepoticama,sada vec prilicno davno.Bilo je to jos u djetinjstvu,majka moja dobra, slala me je u mekteb, i odrastao sam pored dede svoga hadzije,a hodza mi je takodjer bio vrijedan insan koji se trudio da nas nauci svakom hajru,pa sam negdje,ne sjecam se u kom kontekstu, pokupio tu rijec.Hurija.Puna usta,uistinu.I onda,u ratu,opet,neko spomenu huriju.A mene zagolica, ko je ta?Rekose mi da je u Kuranu spomenuta.Cudno,zar Kuran, ta velika knjiga, sadrzi spomen neke djevojke.Ko je ona?Ko joj je majka?Kako se preziva?
Moram da provjerim to!I sta se jos kaze u Kuranu o toj djevojci?Je li plaho lijepa?
Jasta je brate,da padnes u bandek odmah!E svasta.. Pa de mi je malo opisi brate,da imam neku predstavu o njoj,kad je tako lijepa.Pa...ima crne krupne oci.Uuuuuuuuuuuuu pa to je tako finoooo!Sta jos?Kazuj,brate!
Mlada je,djevica.Fino,fino.To i volim.A ko ne le voli,pa svi vole nesto netaknuto.Pogotovo u ovom svijetu iskvarenosti kad je tesko naci cestito zensko,a i musko celjade,u ovom vaktu to dobiva na cijeni.
I tada se u srcu mome posija sjeme jedne cudne i zanimljive ljubavi.Potajno se zaljubih u djevojku koja nosi cudno ime Hurija.
Ime joj je Hurija,a prezime,opet Hurija.
Majke nema,a nema ni oca,ima samo Gospodara koji je stvori u najljepsem obliku.
Ima divno ponasanje,zna da voli,a tek da cujes njenu pjesmu svome buducem muzu.Lijepa li je pjesma njena.Lijepe li su usne sto pjevaju,lijepo li je svijetlo lice.Ponasanje joj je oboreni pogled,srce ispunjeno ljubavlju i moralna cistoca.
I kako da se ne zaljubim!
Ali,ona kao i svaka druga djevojka ima svoje kriterije,pa nece bilo kakvog momka,pa mi postavi uslove.
Uslovi nimalo lahki.Ne voli kukavice od muskaraca.Ne voli slabice,voli hrabre junake.
Voli strpljive borce,koji neprijatelja iscekuje na prvoj borbenoj liniji.I ja se ukljuci u rat.I svoju ljubav ne zaboravljah.Ona mi bijese inspiracija.Ona bi bijese utjeha.Njene oci mi pred ocima mojim,a marama njena hlad mi cinjase u vrelim ljetnjim ratnim danima.
Svjetlo lica njenog bijase mi zarulja u tamnim rovovima i zemunicama.
Rat mi bijase slast a ne gorcina.Jer ljubav je to,brate.A kad nekog volis,rata nema,tuge nema,brige nema.Briga i tuga je u zivotima onih koji ne vole.
I ta moja hurija imase svoje kriterije,koji kako rekoh, nisu nimalo lahki.Prvi sam ispunio.
A koja to djevojka ima samo jedan uslov?Paaaa imas li ovo?imas li ono?a sta je s onim trecim?I tako svaka djevojka reda svoje misli u rijeci i zahtijeva.Pa mi ispunjavamo. 
Saznadoh da je mnogo pazljiva i da joj smeta kad joj neko ljubav uznemirava.
A vecina zena uzivaju da muzeve uznemiravaju,ili bar uznemiravaju bez uzivanja...
Pjesmu njenu sam cuo.Pjesma je o ljubavi.Ljubav moja se poveca.
Odlucih se da je isprosim,a ona kao i svaka djevojka mehr mi saopci.Mehr njen je da ustrajem u nocnom klanjanju.Molim!Jel se ti to sa mnom salis,ljubavi moja?!
Da,voljeni moj,ako mislis da me zenis, i u udobnom dzennetskom krevetu sa mnom lezis, i u toplom mom zagrljaju uzivas klanjat nocu trebas.Tisina.Cutanje.Duso,pa moze li nesto lakse!
Od sunneta je da djevojka bude skromna kad mehr zahtjeva!Skromna sam duso,pare ti ne trazim,zlato ti ne trazim,putovanja ti ne trazim,auto ti udobno ne trazim,trazim samo da Gospodara volis i da u razgovoru s Njim uzivas,u tolikoj mjeri, da ti razgovora s Njim uvijek malo,pa i u noci da Ga se sjetis i da u razgovoru s Njim uzivas.
To je lijepo,ali ja nisam siguran da cu to moci izdrzati.Sta ako ne mognem?
Sta ako posustanem?
Sta ako me prokleti sejtan omete pa zaboravim,pa noc prespavam i ako to bude cesto.Sta ako me sejtan zavede pa mi san uljepsa?
Sta ako se umorim u toku dana pa ne imadnem snage da nocu bdijem i klanjam?Kuranom se hrani dragi,nemoj slusati sejtana pa ces moci.
I cuvaj ljubav svoju,kao sto ja tebe cuvam!
I sve bi samo jedan pokusaj.
I taman kad pomislih da sam je izgubio,dodje mi vijest da me ona nije ostavila kao sto sam ja nju.Ona mi je vjerna a ja sam je toliko puta iznevjerio.Ja sam toliko vremena protracio,a mehr nisam sakupio.Kao da sam odustao.A ona,ta najveca ljubav moga zivota,to divno Allahovo stvorenje,strpljivo me cekala,i jos uvijek me ceka.I nada se.I nije se naljutila,i nije mi okrenula ledja,i nije me prekrizila,i nije me ostavila.Pa ljubavi,takvu majka ne radja!Hvala ti na jos jednoj prilici!Hvala ti sto me i dalje cekas.
Nije sve izgubljeno.
Nada se javila.
Kuranom sam se poceo hraniti.
Pjesma njena mi odzvanja u usima.
Miris njene marame se sjeca.
Svjetlo njena lica mi put obasja.
Toplina njenog zagrljaja me privlaci.
Noc mi postade prijatelj.
Molitva moja mi snagu u srce ubrizga.
Mehr,osjecam,nije daleko da se zaradi,jos samo od Allaha podrska!
Gospodaru moj,Milostivi,snagu mi povecaj,ne ostavi me!Kada ja zaboravim Tebe,nemoj Ti zaboraviti mene,jer ja sam ja a Ti si Ti!

Nema komentara:

Objavi komentar