srijeda, 19. listopada 2011.


O Allah!

O Allahu da mi je docekat dan da se Bosnom mojom prostre ovoliki dzemat,
Da u safovima stojimo pred Tobom,i skruseno Ti zahavljujemo.
Da mi je docekati da kad ti na sedzdu padnemo da shvatimo koliko smo Ti bliski.
Boze moj ,da mi je gledat umet Muhammedov kako se voli i kako disu jedni za druge.
Da mi je gledat da nas komsija ne strahuje od nas,vec da u nama prepozna merhametluk.
Da mi je dragi Boze da nam dadnes  da jedni drugima budemo oslonac i da ne krivimo druge i drugacije.
Da mi je docekati Gospodaru moj,da nam suze kvase lice padajuci samo u Tvoje ime,jer musliman ne smije plakati i tugovati za stvarima koje su ionako prolazne.
O Allahu da nam je docekat da  lice tvoje ugledamo na Sudnjeme danu,i da se divimo ljepoti Tvojoj.
Eh moj Allahu ,da mi je docekati da se dove prolome Seherom ,i da das ,da nasim sebebom i drugi islam zavole.
Ali! Allahu ako mi nismo dosljedni bajraka kojeg nosimo,onda Te molim,da nas sastavis sa onima koji su upute zeljni i sviju nas pravom putu okreni.

Nema komentara:

Objavi komentar