petak, 21. listopada 2011.

Idi u ime Allaha subhanehu we teala... Idi, u ime Allaha! I tada je otišao u tamu noći A mjesec i zvijezde svjedočili su njegov odlazak Ostavljajući mene zarad Allaha Da brani slabašne i potlačene Evo sjedim ovdje u pomračini noći, Mjesec i zvijezde me gledaju A ja se prisjećam našeg zadnjeg dana, Dana kada me je ostavio zarad Allaha; Dan koji nikad nemogu da zaboravim Dok me je gledao u oči... Prošaputao je... Možda te nikada više neću vidjeti... Zato budi strpljiva, najdraža... InšaAllah, susrest ćemo se u Džennetu. Dok su mi se oči punile suzama... Rekla sam mu Idi, voljeni moj! I ne okreći se... Idi, u ime Allaha! I bori se dok ne postaneš šehid.. Ili dok pobjeda ne bude naša. Obrisao mi je suze... Ne budi tužna, princezo moja Ne gubi nadu u Allahovu milost Jer, ako On bude htio Vrlo brzo ćemo se sresti... I tada je otišao U tamu noći A mjesec i zvijezde Svjedočili su njegov odlazak... Ostavljajući mene zarad Allaha.. Da brani slabašne i potlačene, Da se pokorava Allahu Tražeći Njegovo zadovoljstvo Boreći se kao lav, Ne pokazujući im svoja leđa. Kada iznenada Metak ga pogodi Ravno u prsa! Allahu Ekber! I dok on izdiše, Govori svom suborcu Poselami moju suprugu. I onda se smješi kada ugleda svoje mjesto u Džennetu, U Firdeusu Najvišem Gdje ga njegova braća šehidi iščekuju, Čekaju da se sretnu s njim. Zadržavam dah... Pokušavam da ne plačem I sjetih se njegovih riječi Ne gubi nadu u Allahovu Milost &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& ...Ehli-iman imal' KOGA... ...OSIM Boga Jedinoga?... ...Da ga stiti NEDUZNOGA... ..Od FURSATA DUSMANSKOGA.. ...Gde je vjere nase UZE... ... Pa da nam se SRCA zdruze... ...Pa da jednom odahnemo... ..RAHAT ZIV'MO I 'MRIJEMO?!.. Ljudi nisu rekli ništa bolje i vrijednije Od riječi La ilahe illallah...

Nema komentara:

Objavi komentar